laupäev, 25. juuli 2015

Armastus on see, kui..


Armastus on see,
kui ma niuksun piltide peale,
kus on väikesed beebiloomad.

Armastus on see,
kui ma söön salaja šokolaadi,
et selle maitse jääks ainult mulle.

Armastus on see,
kui ma ikka tulen teie juurde,
isegi, kui mul on pohmakas ja väga halb.

Armastus on see,
kui ma aelen teiega koolipõrandal
ja teesklen, et see on muru.

Armastus on see,
kui ma kuulan nalju peenisest
ja krutin koos teiega üle.

Armastus on see,
kui ma milleski eksin
ja teie ei tee teist nägugi, vaid eksite minuga.

Armastus on see,
kui me teeme videosid,
mille saadame lausa üle mere.

Armastus on see,
kui ma jagan oma sööki,
sest söök on ise armastus.

Armastus on see,
kui ma olen vihane ja tusane,
aga ikka istun pahuralt su kõrval.

Armastus on see,
kui mul pole raha,
aga tunnen, et olen kõige rikkam maailmas.

Armastus on see,
kui ma nutan teie kaunite lausete peale,
mis lähevad sügavalt hinge.

Armastus on see,
kui sa laenad oma vara
ning mina enda oma.

Armastus on see,
kui sa kallistad mind kurval päeval
või teed sõnadega pai.

Armastus on see,
kui ma naeratan ikka,
kuigi mul on nututuju.

Armastus on see,
kui ma vaidlemisest põlen,
aga pärast jalutame koos.

Armastus on see,
kui sa kuulad mu ära,
isegi kui mu sõnad on tähtsusetud.

Armastus on see,
mis ei küsi hinda
mitte ühegi osapoole käest.

Armastus on see,
kui ma viin prügi välja
ilma et sa peaks paluma.

Armastus on see,
kui sa teed mulle soengu,
kuigi ma vahel olen nõme.

Armastus on see,
kui sa naerad mu naljade üle,
mis üldse välja ei tule.

Armastus on see,
kui rõõmustame teineteist nähes,
kuigi nägime alles eile.

Armastus on see,
kui tuled minuga peldikusse kaasa,
isegi kui sul pole häda.

Armastus on see,
mida tunned,
kui seda lugedes
ennast üles leiad. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar