pühapäev, 19. juuli 2015

Kas sina?

Kas sina hoiaks mind tagasi,
kui seisaksin järsku äärel?
Kas viimseid mu sõnu jagaksid,
kätt hoides mu koledal säärel?
Kas sina leiaksid raja,
mis turvalisse vaikusse viiks?
Kas sina püsiks kindlalt kui maja,
minu kõrvalt ei lahkukski siis?
Kas sina tõttaks ja tormaks,
kui hingaksin viimseid õhke?
Kas sulle ma oleksin koormaks,
kui kustutaks elulõkke?
Kas sina silitaks pead,
kui see ei püsiks paigal?
Kas sina tõesti soovid head,
kui mu mõte ja hing uitab taigas?
Kas sina loeksid mul jutte,
kui mu silmad ei kannata näha?
Kas sina hoiaks tagasi rutte,
mu püüdlusi maailma näha?
Kas sina haaraks mu käest,
kui oleksin omadega läbi?
Kas sina prooviks kõigest väest,
muuta silmi, mis tunnevad häbi?

Kui jaa,
siis oledki õige sa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar