pühapäev, 19. juuli 2015

Oota veidi veel


Oota veidi veel
siis ma tulen
korjan su üles
ja raamin ära
et keegi ei saaks
sind puutuda

Oota vaid veidi veel
siis ma näen
kui eriline oled
ja tunnen mida tundma pean
et saaks aru
mis see kõik tähendab
et sinu endale ma võidaks

Oota veidi veel
ja siis ma leian
kõige lühema tee
ja tulen joostes
või üle vee või
mulla seest põllul
või kandes su hinge kätel

Oota veidi veel
ja siis ma kuulen
juba su hingetõmbeid
ja naere
ja nutte
ja muresid
ja maailmavaateid
ja kõike, mis on ilus
mis tuleb su suust

Oota veidi veel
ja siis ongi kõik hästi
sest ma tulen ja olen ja näen ja kuulen
ja leian kõik teed su juurde

Oota veidi veel
ja siis ma olen
su juures, su kõrval, su peas
su hinges
su südames
nii nagu ei kunagi varem

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar