reede, 7. august 2015

Armastusavaldus


Ma tahan tunda su januseid huuli oma laubal, kui kell on löönud kolm ja mitte hoolida, et kolme tunni pärast peab ärkama.
Ma tahan näha su salajasi pilke keset kõige ootamatut hetke päisel päeval, kui sa tegelikult peaksid minust kaugel olema.
Ma tahan hoida sinu suurt kätt oma käes, isegi kui ma ei suuda seda hoida nii nagu võiks või nii nagu sina alati minu oma hoiad.
Ma tahan kanda kõiki sinu väikeseid rõõme endas edasi ja neid kogu maailmaga jagada, sest sa oled väärt maailma peegeldust oma rõõmudest, et need saaksid veel kasvada.
Ma tahan teada su kõiki salakeerdkäike, et mööda neid vaikselt hiilida ja sind muuta, kui sul on kõik sassis ja kurb.
Ma tahan nutta su eest kõik kurbused, sest mitte keegi teine ei vääri minu sisemisi pisaraid nagu sina ja mitte miski pole väärt sinu pisaraid.
Ma tahan naerda koos sinuga kõigi elu totruste ja kõigi halenaljakate seikade ja ebaõnnestumiste ja uskumatuste üle, sest sa ei tohiks puududa ühestki minu õnnelikust hetkest.
Ma tahan sind, iga päev ja iga kell, sinu lõhna oma särgile rippuma ja sinu särki minu selga rippuma ja mind sinu külge rippuma.
Ole veel üks tund.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar